داستان واقعی

در نوشتن خلاصه کتاب

در نوشتن خلاصه کتاب

5 دقیقه مطالعه ⌚ 

“من به عنوان بخشی از طبقه متوسط ​​پایین آمریکا بزرگ شدم و آنها افرادی هستند که می توانم با صداقت در مورد آنها بنویسم و دانش»، نویسنده برنده جایزه پرفروش‌هایی مانند ، The Shiningو The Dark Tower.


استیون کینگ در مین به دنیا آمد، جایی که هنوز با همسر رمان‌نویسش تابیتا زندگی می‌کند. در On Writing او اعتراف می‌کند که نه برای نوشتن دوره ها، آنها هرگز ملاقات نمی کردند.

او خواننده ایده‌آل اوست که بیشتر توصیه‌هایش را از او می‌گیرد. او چیزی را در او می بیند که در خود نیز می بیند: او آنچه را که می داند انجام می دهد، و همچنین می داند چگونه آن را انجام دهد.


راهنمای نوشتن / در مورد نوشتن

نوشتن به معنای بلند شدن، خوب شدن و به پایان رسیدن است. خوشحال شدن.


«درباره نوشتن خلاصه PDF – استیون کینگ»

نویسنده تلاش می‌کند نشان دهد که یک نویسنده چگونه شکل گرفته است – خودش. مانند بسیاری از ایده‌های داستانی خوب، استفن کینگ از هیچ‌جا بیرون آمد.

طبق کتاب نوشتن تله پاتی است زیرا نویسندگان برای نوشتن حقیقت آفریده شده اند – حداقل بهترین آنها هستند. استیون کینگ ادعا می کند که فقط می توان از تجربیات خود نوشت.

تا زمانی که تجربیات از موقعیت‌های صادقانه و واقعی به دست می‌آیند، خوانندگان به دنبال یافتن شخصیت‌هایی هستند که زندگی خودشان را منعکس می‌کنند. و به گفته کینگ اینجاست که تله پاتی آغاز می شود.

آنچه را دوست دارید، سپس آن را با زندگی آغشته کنید و با آمیختن دانش خود از زندگی، آن را منحصر به فرد کنید.

در هنگام نوشتن شخصی باید بسته شود، و اگر همان فرد بازنویسی کند، باید باز شود. مبارزه شما با شما آغاز می شود – در درون شما، پس از آن، توصیه می شود که آن نبرد را در جای دیگری ببرید.

مهم ترین قانون هنگام نوشتن کتابی که نویسنده کتاب «درباره نوشتن» استیون کینگ به آن اشاره می کند چیست؟ به سادگی دقت.

به عنوان مثال این موقعیت را در نظر بگیرید – اگر بفهمید چه احساسی خواهید داشت – داستان یا حقایقی که می خوانید نادرست است؟ شما از قبل پاسخ این سوال را می دانید.

یک حکایت خنده دار وجود دارد – برای نویسنده شدن باید زندگی بسیار کسل کننده ای داشته باشید. با این حال، نویسنده بودن شما را فردی درونگرا نمی کند. این خلاصه کتاب مهمترین بخش های کتاب را پوشش می دهد که به گفته تیم ما می تواند تفاوت های زیادی ایجاد کند.

زندگی یکی از آن اصطلاحاتی است که انسان ها هنوز تعریف آن را پیدا نکرده اند. نوشتن فقط بخشی از زندگی نیست. زندگی است شما نمی توانید قدرت آن را با شناسایی آن با نوعی سیستم پشتیبانی دست کم بگیرید. باید تمام اعتبار را بگیرد. به آن مانند هر هنر دیگری فکر کنید – نوشتن واقعاً هدیه ای از اجداد ما است.

روی نوشتن نیز به اصطلاح گواهینامه رانندگی برای خلق آثار خوب است. این کتاب با کتاب‌های راهنمای نگارش معمولی متفاوت است زیرا مملو از خاطرات و تجربیات خود نویسنده است. همچنین فصلی به نام «C.V.» وجود دارد که خواننده را با in medias res اش آشنا می‌کند و ایده‌هایی در مورد چگونه حرفه نویسندگی خود را شروع کنید.

همه هنرها تا حدی به تله پاتی بستگی دارند، اما من معتقدم که نوشتن خالص ترین تقطیر را ارائه می دهد.

فصل “نوشتن چیست” به مفهوم اصلی کینگ می پردازد: اگر خواننده بتواند شباهت هایی به زندگی خود پیدا کند، کتاب ارزشمندتر است. برای ایجاد این تله پاتی، نویسنده باید همه ابزارها را داشته باشد.

فصل بعدی، «جعبه ابزار»، به شما اشاره می‌کند که چه چیزی را باید در عمل انجام دهید. این به معنای تمرین زیاد است. گرامر همیشه کافی نیست. برای نویسنده شدن باید متولد شوید.

بعید می‌دانم نویسندگان را می‌توان ساخت، چه با شرایط و چه با اراده خود. تجهیزات همراه با بسته اصلی ارائه می شود.

فصل اصلی، با عنوان “درباره نوشتن”، کار یک نویسنده را شرح می دهد: آنچه را که می بینید بنویسید. کینگ نوشتن را با ریاضیات مقایسه می کند، به جز اینکه در اینجا فرمول 2nd Draft = 1st Draft – 10% است.

با خیال راحت از کلماتی استفاده کنید که ممکن است هرگز در فرهنگ لغت پیدا نکنید. همین امر در مورد کلمات طولانی نیز صدق می کند. اما هرگز مسائل را پیچیده نکنید: «هرگز وقتی منظورتان «نوک» است، از «emolument» استفاده نکنید.

قاعده اساسی واژگان این است که از اولین کلمه ای که به ذهن شما می رسد استفاده کنید، اگر مناسب و رنگارنگ باشد.

استیون کینگ حس شوخ طبعی خوبی دارد. من فکر می کنم بیشتر به این دلیل است که او آنچه را که فکر می کند می نویسد. یکی از جملات مورد علاقه من این است: “اگر پایان نامه کارشناسی ارشد شما به اندازه یک مقاله دبیرستانی با عنوان چرا شانیا تواین مرا روشن می کند سازماندهی نشده باشد، شما در مشکل بزرگی هستید”.

و بزرگترین سوال همیشه این است که آیا داستان شما منسجم است یا خیر. کینگ می گوید هرگز نباید از کلمات دشوار نوشته شده به سبک باروک استفاده کنید.

هر وقت با بن بست مواجه شدید، به خود یادآوری کنید: جین انتقال می دهد، کوه ها شناور می شوند و آلوها خدایی می کنند.

On Writing Summary

اگر بدانیم چگونه با ابزارهایمان کار کنیم، می‌دانیم چگونه بنویسیم. کینگ معتقد است هرگز نباید کتابی را با سؤال شروع کرد. با این حال، چیز خاصی در مورد کتاب وجود دارد که از همان ابتدا شما را تشنه پاسخ می کند. بهترین کتاب ها زندگی خوانندگان را منعکس می کنند.

ما از اشتباهات خود درس می گیریم. حتی نویسندگان پرفروش گاهی اوقات اشتباه می کنند. چیزی که آنها را موفق می کند این است که از تجربه یاد می گیرند و مهارت خود را در این فرآیند بهبود می بخشند.

با ارزش‌ترین درس‌ها، درس‌هایی هستند که خودتان آموزش می‌دهید.

فصل آخر با عنوان «درباره زندگی: یک پس‌نوشته»، از دیدگاه و تجربه شخصی نویسنده نوشته شده است. کینگ خواننده را به انجام یک کار تشویق می کند: شجاع باشید و شروع به نوشتن کنید.

برخی از این کتاب درباره نحوه یادگیری من برای انجام آن است. بسیاری از آن در مورد این بوده است که چگونه می توانید آن را بهتر انجام دهید. بقیه آن یک برگه اجازه است: شما می توانید، باید، و اگر آنقدر شجاع باشید که شروع کنید، این کار را انجام خواهید داد.

کتاب‌های منتشرنشده زیادی وجود دارند که باید روز را ببینند، اما نویسندگان آن‌ها از انتشار آنها ترس دارند. شخص باید شجاع باشد، و ترس از آنچه دیگران ممکن است بگویند یا فکر کن.

ترسناک ترین لحظه همیشه قبل از شروع است. پس از آن، اوضاع فقط می تواند بهتر شود.

از دیدگاه شخصی من، فکر می کنم همه شاهکارها نشان دهنده خالق هستند. فقط در صورتی می توانید چیزی را به اشتراک بگذارید که چیزی برای اشتراک گذاری داشته باشید. که نیاز به خواندن زیاد و نوشتن زیاد دارد. بدون تمرین، نمی‌توانید مهارت‌های خود را بهبود ببخشید.

زیاد بخوانید و زیاد بنویسید.

این همچنین در مورد سبک و شکل و طول کار است. کینگ به جای جمله، پاراگراف را مهمترین بخش نوشتن می داند.

همه آزادند که خودشان فکر کنند و تصمیم بگیرند زیرا این تنها راه یادگیری و بهبود خودمان است.

ما گاهی اوقات زندگی و جنبه های منفی آن را درک نمی کنیم، اما همه به جایی می رسند که همه قطعات به هم می ریزند. من معتقدم که همه چیز به دلیلی اتفاق می افتد.

On Writing PDF

مسیرهایی که ما را به موفقیت می‌رسانند ممکن است پر از بن‌بست باشد. استیون کینگ دوران کودکی سختی را پشت سر گذاشت و کار او شروعی سخت داشت.

این خلاصه را دوست دارید؟ می‌خواهیم از شما دعوت کنیم برنامه ۱۲ دقیقه‌ای، برای خلاصه‌های شگفت‌انگیز و کتاب‌های صوتی.

«در مورد نوشتن نقل قول»

جادوی قابل حمل منحصر به فرد برای توییت کلیک کنید
ترسناک ترین لحظه همیشه درست قبل از شروع است. کلیک کنید
آماتورها می نشینند و منتظر الهام هستند، بقیه فقط بلند می شوند و به سر کار می روند. برای توییت کلیک کنید
نوشتن زندگی نیست، اما فکر می کنم گاهی اوقات می تواند راهی برای بازگشت به زندگی باشد. برای توییت کلیک کنید
تا زمانی که برای شما انجام نشده باشد، نمی توانید امیدوار باشید که با زور نوشته خود شخص دیگری را از بین ببرید. برای توییت کلیک کنید

Screenshot 196

بررسی انتقادی ما

اما این او را از انجام کاری که بهتر می داند و به خوبی انجام می دهد باز نمی دارد. بهترین معلمان کسانی هستند که محدودیت های خود را می دانند.

در پایان، متوجه خواهید شد که هیچ دستور العمل کاملی برای نوشتن خوب و یا زندگی وجود ندارد. شما فقط آن را احساس می کنید و سپس…Fuhgeddaboudit!

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا